Hallo ik contacteer jullie uit naam van mijn moeder - alleenwonende 83 jarige - zij zit nu al 3 weken zonder telefoon, internet en tv. In maart gaat ze verhuizen en ze heeft enkele weken geleden hiervoor het nodige gedaan, de afspraak met technieker om op de dag van verhuis 9/3/24, op het nieuwe adres aan te sluiten, werd vanwege Proximus per mail bevestigd alsook dat op die dag de lijn overgezet wordt.
Op maandag 29/1 was er plots geen signaal meer op het huidige(oude) adres, 10-tallen telefoons naar klantendienst, van het kastje-naar-de-muur, maar tot nu toe geen oplossing. Dan weer zegt men dat de lijn is in orde, dan zoekt men een technieker om langs te komen - maar nog geen technieker gezien - dan zegt men dat de verhuis te vroeg is doorgevoerd en terug ongedaan moet gemaakt worden, dat zou dan 8 dagen duren, dan wordt dat weer tegengesproken.... Steeds zegt men terug te bellen maar dit gebeurt nooit. Zij heeft van complete wanhoop al een plaatselijke elektricien laten komen om de binneninstallatie te checken, die man heeft ook uren aan de telefoon gehangen met Proximus, uiteindelijk ook zonder resultaat maar wel een rekening van €120.
Blijkbaar slaagt Proximus er tegenwoordig niet meer in zijn klanten te helpen, dit is voor zo'n mensen werkelijk een drama, 3 weken afgesloten van de buitenwereld te zijn. Bovendien op enkele weken voor een verhuis - waar afspraken gemaakt moeten worden met schilders, verhuisfirma, gemeente, etc - onbereikbaar te zijn is echt erg.
Kan dit aub zo snel mogelijk uitgezocht en eindelijk opgelost worden.
Vraag
3 weken zonder TV, telefoon en Internet
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.