Skip to main content
Vraag

Retourlabel niet ontvangen

  • 12 januari 2024
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Beste,

Eind december zijn jullie Fiber komen installeren samen met een nieuwe modem en TV Box, maar ik heb geen retour label ontvangen om mijn oude modem en TV Box terug te sturen?

Bestelling nummer: R4WEBSHOP021221668

Ondertussen werd mijn oude TV Box aangerekend op mijn factuur van januari…

Martin
  • 12 januari 2024

@Fabian D  Noteer hiervoor ook best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Apprentice
  • 12 januari 2024

@Martin dat is gebeurd.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2516 reacties
  • 17 januari 2024

Dag @Fabian D ik heb retourlabels per mail verzonden + facturatie werd rechtgezet. Groetjes, Heidi