Vandaag ben ik overgestapt naar Proximus met TV, Internet, GSM .. Van de shop manager moest ik zo snel mogelijk contact opnemen met de klantendienst. ( 0800 …. )Dat er lange wachttijden zijn, daar kan ik inkomen, maar 2 uur wachten en dan verbroken worden. Weer proberen en na 1 uur nog geen antwoord. Nog eens een uur aan een stuk andere mogelijkheden proberen …. Ik ben begonnen om 16.00 uur. Het is nu 20.50 uur en ik heb nog steeds niemand bereikt. Hoe kan ik in contact komen met de klantendienst? Mailen heeft blijkbaar ook geen zin want ik lees dat er na 2 dagen nog steeds niet geantwoord wordt. Moet ik spijtkrijgen van mijn overstap ? Dit heb ik bij telenet nog nooit meegemaakt. Is dit de gewoonte bij proximus?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.