Skip to main content
Vraag

Premium Club-geschenk

Op 9 augustus 2019 heb ik de laatste Premium Club punten ingeruild voor 1 Kinepolis cinema ticket. 2 januari 2020 wilde ik deze online gebruiken maar kreeg de foutmelding “Deze code is vervallen op 20/11/2019”. Nochtans was de code BP2D305278712723 geldig tot 05/02/2020 volgens de voucher die ik ontvangen heb via email. Zou er hier iets aan gedaan kunnen worden? Want het is jammer dat dit geschenk nu onbruikbaar is. 

4 reacties

Martin
  • 33324 reacties
  • 7 januari 2020

Ter info: als er vanavond hierop niet meer gereageerd wordt, komen morgen de proximus medewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

Forum|alt.badge.img+3

Als ik deze uitleg bekijk moet je de voucher code inlossen binnen de 3 maanden: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_question/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/premium-club-punten/een-vraag-over-uw-premium-club-of-bizz-club-geschenk.html (punt hoe lang blijft een waardebon of code geldig).

Martin
  • 33324 reacties
  • 7 januari 2020

normaal moet je deze inderdaad op tijd bv afdrukken want als de waardebon langer geldig kun je dit niet maar raadplegen, , maar er zit niks anders op dan van nu te wachten tot iemand van Proximus hierbij kan verder helpen.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3221 reacties
  • 13 januari 2020

@lisa.dls 

Beste,

ik laat het navragen bij de dienst Premium punten.  Zij zullen je hierover terug contacteren.

mvg,

Tina