Skip to main content
Beantwoord

Online smartphone bestellen


Ik probeer als proximusklant een smartphone te bestellen zonder mijn huidig nummer te veranderen.
Als ik mijn huidig abonnement ingeef kan ik echter niet kiezen voot proximus als provider. Hierdoor kan ik de bestelling niet afronden.
Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door AkiW

Mag ik ook het proximus gsm nr waarvoor je de Huawei P Smart wenst te bestellen? Ik kijk dit verder na. Groeten, Aw
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

13 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 302 reacties
  • 21 maart 2018
Hallo,

welke nieuwe promo smartphone wenst u online te bestellen? Ik kijk dit na

Groeten, Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 maart 2018
De huawei p smart

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 302 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2018
Mag ik ook het proximus gsm nr waarvoor je de Huawei P Smart wenst te bestellen? Ik kijk dit verder na. Groeten, Aw
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 maart 2018
Kan ik mijn nr niet privé doorgeven?

Martin
  • 33162 reacties
  • 22 maart 2018

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 26 maart 2018
Pas AUB de online bestelling via webshop aan voor de bestaande abonnementen, jullie zitten duidelijk met een probleem!

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 28 maart 2018
Spoedig is bij Proximus ruim een week of meer. Spoedig bij mij is binnen de 24 uur. Hierin verschillen we blijkbaar enorm.

Nuja, sowieso TE LAAT.

Vandaag namelijk alles opgezegd (meer dan 100e factuurbedrag per maand) en overgestapt naar ORANGE. Daar binnen de 20 minuten buiten gewandeld met een nieuwe S9 en een beter deal. Betaal ruim 20 euro per maand minder dan bij proximus. Alsook, bijna evenveel korting op de aankoop gsm.

Ik raad iedereen aan de stap te zetten.

Aw en je collega's, leer hieruit! Je kan iets rekken, maar dit tart elke verbeelding van krantenbeleid. Jullie hebben nog veeeeeeeeeeeeeeeeel werk voor de boeg!

Bye

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 30 maart 2018
Dag Jackie,
Spijtig te horen dat we niet aan je verwachtingen tegemoet hebben kunnen komen.
Wij blijven natuurlijk steeds bereikbaar moest je van gedacht veranderen.
Mvg. Wilfried

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 juli 2019
Ik zou graag de link van de afronding van mijn bestelling ontvangen via mijn mail, maar die is nog steeds niet doorgestuurd naar mij.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 juli 2019
Dag Shalom,
Op de datum van de aanvraag (15/7) werd je bestelling per mail bevestigd. Heb je gekeken als de mail in de spam is terecht gekomen?
Groetjes,
Antonella

Ik heb begrepen dat de Proximuswinkels gesloten zijn. Als ik nu een smartphone aankoop via jullie webshop, wordt deze dan bij mij thuis of bij een afhaalpunt geleverd ?
Indien ja, kan ik dan gewoon de SIM-kaart van mijn oude smartphone in de nieuwe plaatsen ?


Martin
  • 33162 reacties
  • 2 november 2020

als je nieuw toestel het zelfde simkaart formaat heeft kun je die direct in de nieuwe smatphone plaatsen .

Er zijn drie formaten:
•standaard-sim (groot formaat)
•micro-sim (kleiner formaat)
•nano-sim (kleinste formaat)
Elke kaart bevat deze drie formaten (uitdrukbaar).


Ok, dank voor de tip.