2 weken geleden belde ik naar 6000 met de vraag om een tarrief check up.
Ik gebruik mijn 120min bellen zelden(start elke maand met 4u,2u vd maand ervoren nog) en zit over mijn 250mb.
De medewerker liet mij weten dat ik het beste naar de generation connect kon overstappen en dat dat kon vanaf 04/08. Hij ging het nodige doen... onmiddellijk overstappen zou te gek zijn want dan moest ik 25€+20€ betalen.
Mijn contract loopt nog tot 24/4/2013 maar dat was geen probleem volgens hem.
Gisterenmorgen 4/08 zag ik dat mijn Generation 25 gewoon gereset was zoals anders en dat er van connect geen sprake was.
Dus ik bel terug naar 6000(2x want na 3keer door te schakelen vlieg ik er af) en die melden dat alles in orde is en dat in de namiddag alles overgezet zal worden... Nu ondertussen 5/08 heb ik nog altijd Generation 25...
Kan ik uberhaupt wel overgaan naar connect? Of weten ze het daar op de helpdesk zelf niet?
Ik heb ondertussen de laatste 2weken daarvoor al meer dan 3 uur aan de lijn gehangen met de helpdesk...
mvg
Steven
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.