Skip to main content

MTV Generation 25 => Generation Connect

  • 5 augustus 2012
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

2 weken geleden belde ik naar 6000 met de vraag om een tarrief check up.
Ik gebruik mijn 120min bellen zelden(start elke maand met 4u,2u vd maand ervoren nog) en zit over mijn 250mb.

De medewerker liet mij weten dat ik het beste naar de generation connect kon overstappen en dat dat kon vanaf 04/08. Hij ging het nodige doen... onmiddellijk overstappen zou te gek zijn want dan moest ik 25€+20€ betalen.
Mijn contract loopt nog tot 24/4/2013 maar dat was geen probleem volgens hem.

Gisterenmorgen 4/08 zag ik dat mijn Generation 25 gewoon gereset was zoals anders en dat er van connect geen sprake was.
Dus ik bel terug naar 6000(2x want na 3keer door te schakelen vlieg ik er af) en die melden dat alles in orde is en dat in de namiddag alles overgezet zal worden... Nu ondertussen 5/08 heb ik nog altijd Generation 25...

Kan ik uberhaupt wel overgaan naar connect? Of weten ze het daar op de helpdesk zelf niet?


Ik heb ondertussen de laatste 2weken daarvoor al meer dan 3 uur aan de lijn gehangen met de helpdesk...


mvg
Steven

3 reacties

swimmer4
Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 595 reacties
  • 5 augustus 2012
Ik weet niet hoe jij dit hebt geflikt dat ze dit gratis zouden overzetten voordat je abonement afloopt want bij mij kan dit dus niet tenzij je er voor betaald zijden ze bij mij. Ik wou dus ook van generation mtv 15 overstappen naar generation connect maar mij contract loopt tot 23/08 en ze zijden in de helpdesk dat ik moet wachten tot dan voor mijn tariefplan te kunnen overzetten. Dit zijden ze ook in het belgacom verkooppunt. (heb dit een maand geleden gevraagd)

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 5 augustus 2012
Ik dacht dat je 3 maal per jaar, zelfs onder contract van formule kon veranderen, ik heb het al eens doorgegeven via internet en dit is zonder probleem uitgevoerd. Wat de servicedesk betreft..... het is inderdaad een kunst bij Belgacom om iemand vast te krijgen die van wanten weet.......

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 augustus 2012
Alé eindelijk een beetje duidelijkheid...deze morgen voor de 4de dag op rij naar 6000 gebeld en eindelijk iemand die wel kon helpen.

Connect kan ik dus idd niet nemen...maar ik heb mijn Generation 25 naar 15 laten zetten en een internet optie bijgenomen.