Sinds enkele maanden heb ik een VDSL verbinding en een B-Box2 modem. Via Belgacom e-services heb ik een FON account kunnen aanmaken maar in het menu van mijn B-Box2 is er geen mogelijkheid om mijn hotspot te activeren. De "Hotspot" entry komt niet voor in het menu.
Procedure vanop http://bgctv.skynetblogs.be/#factoryresetbbox2fon heeft niet geholpen.
Op de helpdesk van Belgacom al gesproken met Christophe, Jeroen, Tom, Arne en nog enkele anderen. Steeds hetzelfde: modem heropstarten via kabeltje uit en kabeltje terug in, downloaden van software naar mijn modem door de helpdeskoperator en modem heropstarten via reset achteraan. Geen oplossing. "Men" is het nu bij Belgacom verder aan het onderzoeken (sinds enkele dagen). Modem is al vervangen, ook geen oplossing.
Het enige dat misschien wat speciaal is aan mijn installatie is dat is een ISDN verbinding heb - maar ik kan moeilijk aannemen dat ik de enige ben.
Ik kan ook elders geen toegang krijgen tot het FON-netwerk. Als dat kon zou het probleem niet belangrijk zijn maar kennelijk moet daarvoor de FON-hotspot bij mij werken (alleenstaand huis met grote tuin rondom - zou niet weten wie op mijn hotspot zou kunnen surfen buiten de konijnen en vogels in de tuin).
Vervelend allemaal en ik kan moeilijk van bellen naar de Belgacom helpdesk een full-time bezigheid maken.
Iemand met gelijkaardige ervaringen? Iemand een suggestie? - Op voorhand bedankt.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.