In de My Proximus app wordt steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.
Hierdoor kan ik mijn Esim niet activeren met als gevolg dat ik niet kan bellen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen. Mijn oude klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.
Iemand die me kan verder helpen:
-het oude klantnummer te verwijderen
-het nieuwe klantnummer toe te voegen
-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgen
Omdat de PX forummedewerkers dit eventueel zouden kunnen in orde laten zetten, dinsdag als ze hier terug langskomen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals oude klantnr. en nieuwe klantnr. enz. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
bobbys schreef:
In de My Proximus app wordt steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.
Hierdoor kan ik mijn Esim niet activeren met als gevolg dat ik niet kan bellen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen. Mijn oude klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.
Iemand die me kan verder helpen:
-het oude klantnummer te verwijderen
-het nieuwe klantnummer toe te voegen
-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgen
Ben je eens weg geweest van Proximus en erna terug gekomen ? Als dat het geval is kun je inloggen met je nieuwe email adres en daar hoort ook je nieuwe klantnummer bij.
Moest dit niet het geval zijn dan best eens schudden met je toestel en dit doorgeven als een Bug in de app. maak er een printscreen bij en geef dat door. Houd er enkel wel rekening mee voor dit is opgelost je maanden dan al niet een jaar verder bent. Ik heb hetzelfde probleem toen ik nieuwe klant geworden ben. Mijn oude klantnummer van een paar jaar geleden komt elke keer terug en had gevraagd dit te verwijderen. Al paar keer geschud zoals gevraagd en door gegeven maar er is nog altijd geen oplossing.
Dus verwacht niet te veel van die feedback aangezien ik er al maanden op aan het wachten ben ondertussen.
Omdat de PX forummedewerkers dit eventueel zouden kunnen in orde laten zetten, dinsdag als ze hier terug langskomen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals oude klantnr. en nieuwe klantnr. enz. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
bobbys schreef:
In de My Proximus app wordt steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.
Hierdoor kan ik mijn Esim niet activeren met als gevolg dat ik niet kan bellen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen. Mijn oude klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.
Iemand die me kan verder helpen:
-het oude klantnummer te verwijderen
-het nieuwe klantnummer toe te voegen
-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgen
Bedankt voor de tip. Ik ben al de hele dag aan het schudden met me telefoon in de hoop dat ik familie en vrienden kan bereiken. Inmiddels heb ik een polsblessure erbij, potverdorie. Hopelijk kan een Proximus dit voor mij oplossen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid