Skip to main content
Vraag

E-press HLN werkt niet meer


Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?

87 reacties

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 juni 2023

Hier hetzelfde probleem 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 16 juni 2023

@ChrisdP Ik heb een mail naar HLN gestuurd voor nazicht. 

@RobinR Ook voor u heb ik dit gedaan zoals ik al op je andere post liet weten. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 16 juni 2023

Ik heb ondertussen ook antwoord gekregen van klantenservice HLN maar werkt nog steeds niet, in geen enkele browser, hoewel ik een melding krijg dat het abonnement gekoppeld is aan mijn account.


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 16 juni 2023

Bij mij is het nu in orde, hopelijk ook bij jou Chris. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 17 juni 2023

Bij mij uiteindelijk ook, sinds vandaag!


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 19 juni 2023

@ChrisdP @RobinR HLN heeft inderdaad laten weten dat ze dit in orde gemaakt hebben. Veel leesplezier !


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 juli 2023

Bij mij zelfde probleem ik heb espresso maar kan niks lezen inloggen lukt niet


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2115 reacties
  • 31 juli 2023

@Timbo Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 31 juli 2023

Bij mij lukt het inloggen op HLN+ ook niet.

 

 

  • 3 reacties
  • 3 augustus 2023

Bij mij hetzelfde probleem, kan sinds 24 juli niet meer inloggen. Alles staat gekoppeld; maar geen werking. Moet het GID nummer vragen aan jullie en doorgeven aan HLN; Het probleem is dat ik vandaag 52 minuten aan de lijn heb gehangen vooraleer ik aansluiting had.

Kunnen jullie dit voor mij oplossen?


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 3 augustus 2023

@Michel11 

Het GID nummer kunnen we je helaas niet doorgeven via dit platform.

Wanneer zouden we je kunnen opbellen op de GSMnr. vermeld op je profiel?

 

Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 3 augustus 2023
Haai5 schreef:

Bij mij lukt het inloggen op HLN+ ook niet.

 

 

Is het inmiddels in orde?

 

Geert


  • 3 reacties
  • 4 augustus 2023

Dag Geert.

heb ondertussen contact gehad met de klantendienst Proximus en het GID nummer gekregen.

heb het ook al doorgegeven aan het laatste nieuws, deze zullen het terug activeren.

vriendelijk bedankt.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 4 augustus 2023

@Michel11 

graag gedaan!

 

Geert


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 12 augustus 2023
GeertC schreef:
Haai5 schreef:

Bij mij lukt het inloggen op HLN+ ook niet.

 

 

Is het inmiddels in orde?

 

Geert

De plus-artikelen kan ik nog steeds niet lezen.

 

 

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 11 oktober 2023

Ook hier werkt sinds een week e press HLN niet meer . Ik kan nog wel inloggen maar kan geen plus artikels meer lezen . Naar HLN gebeld , naar Proximus gebeld beide zeggen dat het probleem niet bij hen ligt . Van Proximus GID gekregen en doorgegeven aan HLN . Zij beweren dat deze niet correct is . Kan dit opgelost worden ? Wat een gedoe 


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 20 november 2023

Ik slaag er ook niet in HLN artikels te lezen, na enkele keer klikken komt de abonnementspagina met de betaalvoorwaarden op het scherm. Graag een oplossing.

En met hoeveel gebruikers kan men dan de krant lezen?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2115 reacties
  • 21 november 2023

@FB880466 Kan je me laten weten met welke login je gebruik maakt van HLN+? Dan kijken we het verder voor je na.


  • Rising star
  • 18 reacties
  • 22 november 2023

Zoals zovelen heb ik hetzelfde probleem met het lezen van de HLN+ artikels. Heb geen toegang meer en moet een digitaal abonnement aankopen. Bij mijn abonnementdetails staat mijn HLNabonnement als beëindigd vermeld. Opnieuw koppelen via PROXIMUS lukt ook niet. Reacties op mijn mail komen er niet maar wel telefonisch aanbod voor nieuwe abonnementen! Kan er iemand helpen?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2115 reacties
  • 22 november 2023

@lucp Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


  • Rising star
  • 18 reacties
  • 22 november 2023

Klantnummer 7*****

tel. 04**********

email: @skynet.be

Dank bij voorbaat


Martin
  • 33426 reacties
  • 22 november 2023

@lucp 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kunnen je privé gegevens enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 22 november 2023

@Daisys: heb mijn login voor HLN toegevoegd aan mijn gegevens


  • Rising star
  • 18 reacties
  • 23 november 2023

Heb mij gegevens in ForumProfiel ingevuld.

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2115 reacties
  • 24 november 2023

@lucp @FB880466 Kunnen jullie beide nog eens proberen vanuit je MyProximus account?