Skip to main content
Beantwoord

My e-Press werkt niet

  • 16 februari 2023
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo

Elk jaar in november hebben wij last met My e-Press. Wij proberen dit al een hele tijd terug werkende te krijgen, maar zonder succes. 

Kan iemand ons verder helpen?

My e-Press is actief op de Proximus-website en op de website van HLN staat dat ons Proximus en HLN-account gelinkt zijn.

Toch krijgen we de vraag om een abonnement te nemen als we de plus-artikels aanklikken op HLN.

We hebben reeds meerdere malen contact gehad met Proximus voor de GID-code. We hebben er reeds meerdere gekregen, maar aan de HLN-kant krijgen ze het niet werkende.

Hopelijk komt er via deze weg een oplossing.

Alvast bedankt om het te bekijken.

Mvg

Ann, dochter van Danny

Beste antwoord door Danny59

Opgelost via Proximuswinkel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33433 reacties
  • 16 februari 2023

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 4 april 2023

Opgelost via Proximuswinkel