2 jaar geleden heb ik aan de technische dienst van Proximus gevraagd om mijn account aan een nieuw telefoonnummer te koppelen. Ze stelde voor om een voorlopige nieuwe account aan te maken. Mijn voornaam en naam gescheiden door een punt ipv een koppelteken. Dan konden ze mijn bestaande account losmaken en overzetten op het nieuwe telefoonnummer. Die zelfde dag zouden ze dan alles terug overzetten zodat ik terug beheerder was op de oorspronkelijke account gegevens.
Daar ik nu via hen Norton wilde installeren kwam ik tot de vaststelling dat ik via de oorspronkelijke account geen facturen of andere gegevens meer kon bereiken. Contact opgenomen, de technische dienst van Proximus verwijderde mijn beide account (met koppelteken en punt) en zou mijn goede account terug activeren. Daar ging alles fout. Door de onkunde van de medewerker van de technische dienst is alles verwijdert, krijgen ze mijn account niet meer in orde en heb ik niets meer.
De laatste 3 weken misschien wel 30 keren met hen gebeld. Telkens de loze belofte dat ze zouden terug bellen, maar geen reactie van heb. Blijkbaar stellen ze de service naar klanten toe niet in een hoog vaandel. Aan ge telefoon had de klantendienst wel de arrogantie om tegen mij te zeggen als het me niet aanstaat, ik maar naar een andere provider moet gaan. Het abonnement van Norton is wel geactiveerd op mijn naam, maar aangezien ik niet op MyProximus terecht kan, kan ik de link niet bereiken om Norton via hen te installeren. Facturen en producten kan ik ook niet meer inzien. En waar zit Proximus om dit op te lossen. De technische dienst van Proximus zou wel eens terug bellen maar dat had voor hun geen prioriteit. Bedankt Proximus. Uw manier van werken lijkt meer van een beschermde werkplaats, ipv een bedrijf met goede dienstverlening
Ondermaatse service en onkunde
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.