Skip to main content
Vraag

Taal keuze account

  • 9 september 2021
  • 5 reacties
  • 949 Bekeken

Onlangs heb ik de account van mijn overleden vader op mijn naam laten zetten. Na enkel problemen is dit zo goed als gelukt. De Proximus bediende die dit regelde was het Nederlands niet machtig, dus heb ik haar in het Frans aangesproken teneinde de zaken vlotter te laten verlopen. Nu is mijn nieuwe account wel in het Frans en kan ik de taal niet veranderen. Wat moet ik doen om deze over te zetten?

Mvg

Phil

This topic has been closed for comments

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 9 september 2021

Proximus medewerkers op dit publieke forum kunnen dit voor u wel oplossen wanneer zij uw bericht lezen.

Zet indien nog niet gedaan uw klantnr in uw forum login profiel (enkel zichtbaar aldaar voor Proximus)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 10 september 2021

@Phil_018  De taal werd gewijzigd naar Nederlands. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 10 september 2021

Bedankt.

Phil


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 26 april 2024

Kan een van de Proximus medewerkers de taal van mijn account van Frans naar Nederlands wijzigen a.u.b. ?
Alvast bedankt.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • 30 april 2024

@LucVerhoeven taal werd gewijzigd naar Nederlands! Groetjes, Heidi