Hallo,
Wij hebben nu alle 4 een Mobile flex abo en de app myproximus heb ik op mijn Gsm gezet (ingelogd met mijn proximus account) maar mijn vraag is als mijn vrouw en kinderen de app installeren, met wat moeten zij dan inloggen ??
grt
Hallo,
Wij hebben nu alle 4 een Mobile flex abo en de app myproximus heb ik op mijn Gsm gezet (ingelogd met mijn proximus account) maar mijn vraag is als mijn vrouw en kinderen de app installeren, met wat moeten zij dan inloggen ??
grt
Beste antwoord door Artie
Als beheerder krijg je alle vier de abo’s te zien. Als gebruiker slechts je eigen abo. Er kan volgens mij ook maar één beheerder zijn. De gebruikers moeten waarschijnlijk zelf de My proximus app installeren en zich registreren. Dan pas krijgen zij hun profiel te zien. Jijzelf ziet alle abo’s(tv, internet,mobiel)/verbruik/ instellingen.. in jouw app. De gebruikers zien enkel hun eigen abo/verbruik… in hun app.
Je kan het even uitproberen of nog even wachten tot al je producten online staan in de app.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.