Bellen naar de klantendienst, verwezen worden naar de technische dienst
Bellen naar de technische dienst, verwezen worden naar de klantendienst
Bellen naar de klantendienst, verwezen worden naar een ander nummer van een technische dienst
Bellen naar dit nummer, kunnen niet helpen, gevraagd een email te sturen naar een specifieke dienst
Geen antwoord
Bellen naar de klantendienst, gevraagd via de Belgacom help site een email te sturen
Geen antwoord
Ondertussen is al 3 weken verstreken en heb ik nog geen antwoord, geen oplossing.
Wat is het probleem?
Ik heb een Internet Favourite abonnement en m'n persoonlijke webruimte is 10240KB groot. Zeg maar een kleine 10Meg. Dit terwijl ik, en daar verschillen de antwoorden tussen klantendienst en technische dienst, eerder 50, dan wel 100 meg zou moeten hebben.
Wie kan ik nog contacteren, wat kan ik nog doen om uiteindelijk te krijgen waar ik voor betaal?
al 3 weken en nog geen oplossing !!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.