Skip to main content
Vraag

Opname in de cloud niet afspeelbaar


  • Rising star
  • 13 reacties
Heb serie Blue Bloods opgenomen...nu wil ik afleveringen terugzien van 8 of 15maart...kan er wel op klikken maar er start niets met afspelen. In de lijst staan ze ook ih grijs, niet ih wit zoals de afleveringen vanaf 22 maart...ze zouden beschikbaar zijn tot 8 mei...iemand een idee waarom ik ze niet kan afspelen...heb nl wel films van 8 maart in mijn opnames....die kan ik nog steeds afspelen....

5 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 1 april 2019
Hey Rogier, De afleveringen zijn goed opgenomen. Heb je de decoder al eens herstart?

  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 1 april 2019
Hoi Thierry,

ik probeer af te spelen via mijn ipad of android smartphone. Niet via de decoder. Het probleem ligt dus niet bij de decoder. Alle afleveringen vanaf 22 maart kan ik wel gewoon afspelen alsook films die ik begin maart heb opgenomen....

mvg,

Rogier

Martin
  • 33413 reacties
  • 1 april 2019
tenzij de decoder verkeerde info doorgespeeld heeft naar de cloud server?

  • 0 reacties
  • 1 april 2019
Kan je alleszins al eens proberen met al jouw toestellen even te herstarten? Inclusief beide decoders, modem en je mobiele toestellen?

  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 1 april 2019
Martin: denk het niet want opname werd gepland via de iPad.
WenzelIR: kan de decoder niet herstarten, ben ih buitenland. iPad en phone zijn reeds herstart.

Reageer