Beantwoord
Tuttimus tv-replay niet actief
Beste, gisteren zijn ze onze Tuttimus komen activeren en installeren. Nu willen wij graag een programma in replay bekijken maar dit is nog niet actief. Wnr zal dit dan actief zijn? En op myproximus zie ik voorlopig enkel het gsm-abonnement en het internet, nog niks van tv-diensten. Wanneer zal ik deze zien staan? Want ik kan dus nog geen tv kijken op mijn app op de iphone ook...
Beste antwoord door KoenN
Dag Tomblomme,
De reden waarom je momenteel enkel uw gsm actief ziet staan komt omdat uw order van het Tuttimus pack nog niet volledig is afgewerkt. (administratief)
Van zodra dit volledig is doorgelopen zal dit automatisch zichtbaar worden via My Proximus.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Bekijk origineelDe reden waarom je momenteel enkel uw gsm actief ziet staan komt omdat uw order van het Tuttimus pack nog niet volledig is afgewerkt. (administratief)
Van zodra dit volledig is doorgelopen zal dit automatisch zichtbaar worden via My Proximus.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.