'geen service' (slechte ontvangst)
Hallo,
over het algemeen ben ik vrij tevreden van het proximus netwerk maar bij ons thuis werkt het echt slecht (achteraan ons huis telkens 'geen service' en vooraan kan je bellen maar met één blokje maar soms valt het dan tijdens het gesprek ook uit)
Kan hier iets aan gedaan worden?
Vroeger (een paar jaar terug) was het ook al niet denderend maar ik heb de indruk dat het de laatste maanden nog slechter geworden is (een oproep van binnen doen is een moeilijke opdracht!)
Ter info: met de SIM kaart heeft het niets te maken; ik heb recent een nieuwe SIM gehaald (iPhone 4 => iPhone 5) en dat heeft het probleem niet opgelost. Met de iPhone heeft het ook niets te maken, ook andere personen die bij ons op bezoek komen ervaren deze problemen en de volledige straat heeft zeer slechte verbinding.
Via PM kan ik u mijn adres bezorgen.
Bedankt alvast!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.