Skip to main content

'geen service' (slechte ontvangst)

• August 27, 2013
  • 5 reacties
  • 855 Bekeken

Hallo,

over het algemeen ben ik vrij tevreden van het proximus netwerk maar bij ons thuis werkt het echt slecht (achteraan ons huis telkens 'geen service' en vooraan kan je bellen maar met één blokje maar soms valt het dan tijdens het gesprek ook uit)

Kan hier iets aan gedaan worden?

Vroeger (een paar jaar terug) was het ook al niet denderend maar ik heb de indruk dat het de laatste maanden nog slechter geworden is (een oproep van binnen doen is een moeilijke opdracht!)

Ter info: met de SIM kaart heeft het niets te maken; ik heb recent een nieuwe SIM gehaald (iPhone 4 => iPhone 5) en dat heeft het probleem niet opgelost. Met de iPhone heeft het ook niets te maken, ook andere personen die bij ons op bezoek komen ervaren deze problemen en de volledige straat heeft zeer slechte verbinding.

Via PM kan ik u mijn adres bezorgen.

Bedankt alvast!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• August 27, 2013
Beste Kenny,

Als u ons uw gsmnummer en adres kunt doorgeven via een PM, kunnen wij dit voor u verder nakijken.
Ik kan u bij deze al bevestigen dat de ontvangstproblemen met iPhone 5 toestellen een gekend issue te zijn. Aangezien dat u ons ook doorgeeft dat dit niet enkel door uw iPhone 5 is, zullen wij dit asap nakijken als u uw adres, gsmnummer en enkele voorbeelden kunt doorgeven.

Mvg
Eva

• August 28, 2013
Beste Ro,

Zoals meermaals bevestigd is geweest dat op opgegeven adres is 2G dekking 100% te zijn. 3G is helaas enkel buitenhuis mogelijk. Aangezien dat wij ook geen 100% kunnen garanderen dat u binnenhuis 3G ontvangst kunt hebben, dit is helaas afhankelijk watvoor isolatie dat er gebruikt is geweest en de normen die door BIPT vastgelegd zijn.
Nogmaals bedankt voor uw begrip.

Mvg
Eva

• September 24, 2013
Beste,

Is het mogelijk om via een privé bericht uw klantgegevens te bezorgen zodat ik dit voor u kan laten nakijken?

Mvg Eva

• September 24, 2013
Beste,

Is het mogelijk om via een privé bericht uw klantgegevens te bezorgen alsook het specifieke adres waarop u deze hinder heeft?
Dan kan ik dit laten nakijken door onze technische dienst.

Mvg eva

• September 26, 2013
Beste,

Dat is geen probleem. Heeft u ondertussen de nodige informatie ontvangen op email?
Indien u na 24u, na het telefoongesprek, nog geen email ontvangen heeft dient u hen opnieuw te contacteren.

Mvg Eva