Hallo,
Mijn eerste ervaring met mijn premium club kaart is alweer misgelopen. Ik vraag mij af hoe dit toch steeds kan!
Ik bezoek de club site en tref daar enkele gsm's aan. De gsm die ik wil staat er niet bij, nochtans staat hij wel bij mijn collega zijn account. Ik bel dan voor meer info naar 1910 en krijg een vriendelijke jonge dame aan de lijn. Die meld mij dat er verschillende klantenniveau's zijn en dus sommige bevoorrecht zijn. Opeens zegt ze toch mij die gsm te kunnen opsturen. Ze begrijpt echter niet dat er 3 verschillende types zijn en selecteert de verkeerde. Dit zag ik al na 5 minuten online bij status.
Ik bel terug en meld dit euvel aan haar collega. Hij checkt het na en meld me binnen een paar uur opnieuw te bellen omdat ze nu nog de bestelling NIET kunnen annuleren mits de bestelling nog in verwerking is. Maar ik moet wel BINNEN de 48 uur bellen! Wat een circus man. En tenslotte zal het zijn dat ik die desbetreffende gsm niet voor in aanmerking zal komen binnen mijn status van club niveau.
Ik hou jullie op de hoogte...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.