Skip to main content

foutmelding 2008

• May 13, 2011
  • 3 reacties
  • 1343 Bekeken

Eindelijk home manager geinstalleerd gekregen, wil ik dit proberen, geeft mijn pc foutmelding 2008. Is er hier daarover al eens een topic geopend ? Wat te doen met dit probleem ?

Groetjes

Walte
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

• Apprentice
  • May 13, 2011
er staat iets van op de support pagina

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14974/kw/2008

Deze fout kent 2 oorzaken:

• Uw pc is via wifi verbonden met de modem. Belgacom TV On PC ondersteunt geen wifi. Maak rechtstreeks een verbinding met de modem met een ethernetkabel of met een PLC-adapter (of Ruckus). Voor een optimale werking, schakelt u de wifi-antenne van uw pc uit. PLC-adapters kunt u kopen in een Belgacom-verkooppunt of via onze website (www.belgacom.be/tv).
  • Uw firewall is te streng ingesteld. Definieer uw LAN-connectie als ‘Home network’. Raadpleeg de help van uw besturingssysteem voor de werkwijze.
mvg

• Auteur
  • Rising star
  • May 13, 2011
@xenne

Ik ben geconnecteerd door plc adapters. Ik heb mijn firewall eens uitgeschakeld. Het blijft hetzelfde. Alleen die lan connectie als home network definieren ? Heb geen flauw idee hoe dit te doen. Ben dan ook maar een computer leek

Waltertje

• Auteur
  • Rising star
  • May 13, 2011
Ondanks alle pogingen blijf ik gewoon fout 2008 krijgen op de pc bij het opstarten van tv on pc.

Ik weet het efkes nie meer.

Walter