Skip to main content

Nummeroverdracht blijft maar duren

• July 4, 2012
  • 5 reacties
  • 1702 Bekeken

Beste,

Een tijd terug bestelde ik een proximus sim kaart voor de Generation Connect formule.

Het betreft ook een nummeroverdracht vanuit Mobile Vikings (Base).

Na twee werkdagen ontving ik zonder problemen mijn sim kaart met het nodige document om de nummeroverdracht goed te keuren.

Dit document werd per fax naar Belgacom gestuurd op 29/06/2012.

Tot op heden bel en surf ik nog steeds op het netwerk van Mobile Vikings.

Ik heb het document nu ook nog eens er post gestuurd.

Op jullie site staat vermeld dat dit 2 werkdagen zou duren, maar we zijn nu toch al iets verder.

Hoe lang laat zo'n nummeroverdracht nog op zich wachten?

Klantnummer: 119136

Ordernummer 3806692-000 S0
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• Apprentice
  • July 5, 2012
beter zo dan dat je zonder netwerk zou zitten, wat ik zelf voorhad (zie: probleem portatie, service weg nog geen sim kaart ontvangen)

volgens muisje is dat nu niet meer mogelijk ... moet je nu effectief het document opsturen om de migratie in gang te zetten? want vroeger was dit niet eens nodig en kon je dus voorhebben dat je geporteerd was en de simkaart nog niet had....

dit gezegd zijnde kan ik je niet echt verder helpen.... normaal gaat zo'n portatie idd snel, misschien eens informeren bij de respectievelijke klantendiensten

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • July 6, 2012
Na exact 1 week is de nummeroverdracht nu toch compleet.

• Apprentice
  • July 6, 2012
bedankt voor de update, Pieter

net op tijd weg bij MV, ze hebben de grace period afgeschaft Tong uitsteken

mvg

• Apprentice
  • July 25, 2012
Ik kom zojuist uw bericht tegen, ik heb hetzelfde probleem.

22 juni mijn sim kaart gekregen met de koerier en ik kan ze nog altijd niet gebruiken, geduld is een schone zaak zeggen ze. Ik heb in ieder geval al spijt van mijn bestelling

• Auteur
  • Apprentice
  • July 25, 2012
Belgacom is inderdaad niet van de snelste bij de overdracht, maar het goede product maakt het dan wel goed.

Een ander nummer van Base naar Telenet overzetten ging na 2 uurtjes na ontvangst van de SIM.

Belgacom deed er een week over voor m'n andere base nummer.

Aangezien beide nummer van Base komen ligt de vertraging duidelijk aan Belgacom.

Maar goed, gelukkig moet zo'n overdracht niet elke week 😉 en is het nog steeds de productkwaliteit die het meeste doorweegt.