Vermits het blijkbaar onmogelijk is om een KLANTENDIENST van een INTERNET-AANBIEDER te e-mailen, doe ik het maar via dit forum.
AdapterKABELTJE van het kastje van internet was stuk, dus ging ik naar de plaatselijke Belgacomwinkel voor nieuwe kabel. Blijkbaar bestaat dat soort kabeltje niet meer, dus kreeg ik een volledig nieuw kastje mee. Men verzekerde mij in het plaatselijke Belgacomcenter dat ik GEEN Belgacom Tv had genomen en dat ik 6 euro korting kreeg op factuur, omdat men mij ook geen decoder mee gaf.
Ondertussen kreeg ik al 2 brieven, 1 enquête-e-mail, 1 SMS op mijn GSM en vandaag een telefoontje met vragen over onze installatie van Belgacom TV, die we dus ECHT, ECHT, ECHT niet hebben!!!! Ik heb dat duidelijk aangegeven in de enquete die ik beantwoordde. Die enquete is duidelijk bij Belgacom aangekomen, want naar aanleiding hiervan ik kreeg daarover een telefoontje van de verkoper van onze plaatselijke Belgacomwinkel met de melding dat we inderdaad GEEN BELGACOM TV hebben genomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom blijf ik zelfs na deze AANGEKOMEN enquete en na deze telefoon van het plaatselijke Belgacomcenter hierover dan toch nog SMS'en, e-mails én telefoontjes krijgen???????????????????????
Graag een duidelijke opheldering!!!
Ik vind het ook zeer vreemd dat ik blijkbaar de klantendienst niet kan e-mailen, maar enkel kan bellen. U bent toch een KLANTENDIENST van een INTERNET-AANBIEDER????
U kan mij opbellen om dit uit te leggen, vermits u toch een telefoniedienst bent, kan dat geen probleem zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.