Skip to main content
Vraag

ONMICROSOFT - mail@skynet-be.ga


Deze mails als "ongewenste mail" of aanmaken van diverse regels helpen gewoon niet. Alles al geprobeerd.
Graag degelijke oplossing gevraagd van Proximus

3 reacties

Martin
  • 33131 reacties
  • 13 maart 2019
ter info:
dit is het antwoord van
Proximus Medewerker schreef:
We zijn wel degelijk bezig met een onderzoek en proberen zo snel mogelijk een oplossing te hebben. Ondertussen kan je de spam melden via

https://www.proximus.com/nl/investors/regulatory-information/abuse.html. Alle extra voorbeelden kunnen helpen om de oplossing te vinden. Alvast bedankt voor jullie geduld hieromtrent.

====================
Toelichting bij deze bovenstaande link.
Daar wordt eigenlijk het volgende gevraagd, om een Mail te sturen naar:
rtir-ift@csirt.proximus.com
met als Onderwerp: Service Abuse

Voor de inhoud van de Mail wordt het volgende gevraagd:
Please fill in the information below as correctly as possible.
-Your full name:
-Company name:
-Telephone:
-Headers:
-Evidence URLs:
-Logs or other evidence of abuse:
-
-Comments:
================
Onder "header" kun je de header van je mail doorsturen

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 maart 2019
Beste,
heb ik deze ochtend reeds gedaan. Het is echt een plaag.

Martin
  • 33131 reacties
  • 13 maart 2019
inderdaad maar ik ben blijkbaar één van de gelukkigen die de laatste tijd geen (of soms één ) spammail binnenkrijg…. spijtig geldt dit duidelijk niet voor iedereen