Skip to main content
Beantwoord

Geen herkenning inkomende gesprekken

  • 28 januari 2019
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Enkele maanden geleden schakelde ik over van een abonnement naar laadkaart. Dit omdat mijn verbruik (enkele euro per maand) veel te weinig is om een abonnement te hebben. Sindsdien heb geen nummer -of naamherkenning meer. Ook gaat de beltoon maar 3 keer over. Bijgevolg ben ik altijd te laat met opnemen en krijg ik de melding "onbekend" nummer, terwijl ik achteraf hoor dat het iemand uit mijn contacten is.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Groetjes,

Beste antwoord door ThomasP

Chris, bij deze staat de weergave oproeper opnieuw actief. Onze excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33142 reacties
  • 28 januari 2019
een probleem dat heir al herhaaldelijk gemeld geweest is bij klanten die overschakelen naar Pay an Go, maar de proximus medewerkers kunnen dit normaal vlug fixen als ze hier langskomen.
Het aantal keren laten rinkelen bij oproepen kun je bij zo'n betaalkaart niet instellen als bij een abonnement, 'k heb ook dit probleem en proximus zegt dat technisch niet mogelijk is voor P&G kaarten!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2019
Chris, bij deze staat de weergave oproeper opnieuw actief. Onze excuses voor het ongemak.