Ik heb altijd al problemen gehad met software updates. Volgens Proximus verlopen die altijd 's nachts, maar om één of andere reden heeft mijn modem die nooit 's nachts uitgevoerd. Vorige week was het weer zo ver. Dinsdagavond tv willen kijken maar geen beeld. Dus stroomkabel uittrekken, update uitvoeren en kwartier verder eindelijk televisie.
Vanavond, televisie willen kijken. Lichtje decoder gaat aan, maar geen beeld. Weer een update? Stroomkabel uittrekken en insteken, update begint te runnen. Waarschuwing op televisie dat update bezig is. De decoder (v3) schakelt zichzelf uit om op te starten en ... daarna niets meer. De decoder start niet meer op. Scherm blijft zwart. De decoder manueel met de afstandsbediening opstarten helpt niet. Scherm blijft pikzwart.
Dus nog maar eens een reset door door de stroomkabel uit te trekken. Hij begint de software update te doorlopen. Mededeling verschijnt op tv dat hij bezig is. Maar dan herstart hij. Gaat uit. En niets meer. Dus zit ik nu zonder televisie. Bedankt alvast Proximus. De naamsverandering heeft geen enkel gunstig effect op de dienstverlening qua televisie gegeven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.