Beste Eva,
Sinds dat wij belgacom internet hebben heeft incredimail altijd goed gewerkt. Nu werkt hij maar voor de helft. Hoe kan dit ?
De instellingen zijn gedaan door jullie monteur. imap.skynet.be relay.skynet.be
Onze gebruikersnaam en het wachtwoord wat wij van belgacom hebben gekregen. Normaal maak ik het opnieuw aan maar ik heb nu de betaalde versie van incredimail. Dus ik zou het jammer vinden als het niet meer werkt.
2 weken geleden heb ik een nieuwe alias aangemaakt . Toen begonnen de problemen en nu blijven de mails in postvak uit zitten sinds de vrijdag. Vervelend als het eerst goed heeft gewerkt. Kan u mij verder helpen aub.
Krijg dit te zien
Socket Error: 10013, Port: 110, Protocol: POP.Er is geprobeerd toegang te verkrijgen tot een socket op een volgens de toegangsmachtigingen niet toegestane manier.
friwi
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.