Op vrijdag 17/08/2012 omstreeks 14u00 heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van Belgacom om mijn laatste faktuur te betwisten.
Ongeveer 2 maand geleden werd ik gebeld door Belgacom om mijn contract dat liep tot midden augustus met een jaar te verlengen. Hiervoor werd mij 20% korting beloofd op de eerst volgende faktuur. Met deze belofte heb ik ingetekend op een jaar verlenging.
Tot ongenoegen zag ik op de faktuur enkel een trouwe klant beloning van 15euro. Op een bedrag van 199 euro is dit amper 10%! Dit heb ik ook meegedeeld aan de klantendienst waarop me werd verteld dat er nooit een promotie was of is van 20%. Ik voel me hierdoor uiteraard bedrogen en vroeg dan ook om mijn oud contract terug in voegen te laten gaan. Hierop werd mij verteld dat dit geen enkel nut had omdat sinds 1 juli alle contracten van onbepaalde duur zijn en dat er deze op elk moment kan beïndigd worden zonder kosten.
Op mijn faktuur staat er echter dat de einddatum van contract loopt tot midden 2013 en dat bij opzegging een vergoeding wordt aangerekend van de optelsom tot het einde van het contract. De medewerker van Belgacom zei dat dit niet klopte en ging mij dit bevestigen via mail door de algemene voorwaarden door te sturen. Tot op vandaag heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen en blijf ik met dezelfde vraag zitten.
Kan ik mijn contract kostenloos opzeggen? Want een jaar laten bijtekenen onder valse beloftes was toch even de druppel die de emmer deed overlopen.
Alvast bedankt voor de info!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.