Skip to main content

Te vroeg overgeschakeld naar ander Tariefplan

Ik had een abonnement Generation MTV en betaalde elke maand 20€ (60 belmin) en x mb toegang tot internet, maar aangezien ik niet zoveel meer moet bellen en het internet niet gebruik via gsm, heb ik gisteren mijn tariefplan gewijzigd; naar Generation MTV 10 = 15 belminuten.

Ik kreeg dan het volgende in mijn mailbox:
"Uw tariefplan zal gewijzigd worden van Generation MTV(10000 Gratis ATAN SMS, 60 nationale minuten) naar Generation MTV 10
Vast maandelijks bedrag: €10,00 (incl. btw) Elke wijziging aan uw tariefplan of tariefoptie zal vanaf morgen worden doorgevoerd en op uw huidige factuur verschijnen. Activering van Generation MTV tariefplan is gratis. "

Dus "vanaf morgen" (= vandaag).

Ik had nog enkele belminuten over op mijn vorige abonnement, en aangezien ik wel verwachtte dat ik deze niet meekreeg, heb ik gisteren nog 16 minuten gebeld. Vanmorgen blijkt dat ik mijn 15 belminuten (die ik dus pas normaal vanmorgen ging krijgen) gisteren gewoon heb opgebruikt..

Ik ben benieuwd of dit opgelost wordt.. Ben al sinds 2000 klant bij Pay&Go/Proximus en had gisteren wel interessantere abonnementen gevonden ergens anders, maar wou toch trouw blijven..

(klantnr: 6898094)

5 reacties

• 0 reacties
  • 11 mei 2012
Beste,

De omschakeling naar Generation mtv 10 is sinds gisteren doorgevoerd. Helaas kunnen wij hier op dit moment geen oplossing voor bieden. Dit kan wel vanaf u de factuur ontvangen heeft, u dient ons dan opnieuw te contacteren.

Mvg Eva

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 juni 2012
Beste,

Waar kan ik een klacht indienen of een factuur betwisten?

Op deze pagina: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/facturering/een-probleem-oplossen/een-factuur-betwisten/a_id/10652/c/1284,1423,1439,1440 staat het volgende: "Indien u niet akkoord bent met een bedrag dat u wordt aangerekend op uw factuur, kunt u online een klacht inleiden " maar ik vind nergens waar ik dit kan doen..

Tenzij via een factuur van Belgacom ("factuur betwisten"), wat ik niet heb..

Dus hoe kan ik dit doorgeven?
Er zijn mij tevens 21 smsen aangerekend terwijl ik er normaal toch 10.000 gratis zou moeten hebben?

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 juni 2012
Beste, op 28 04 zou ik met mijn telefoon hebben gebeld naar het nummer 0494055274 en dit gedurende 20+ minuten.... ondertussen kontroleerden wij dat nummer via een ander toestel en er is 100% zeker nooit door ons een connectie geweest .

Mijn telefoon kan ook onmogelijk door iemand anders worden gebruikt, opvallend is ook dat het toestel 0475349173 meestal alleen gebruikt wordt om 'te ontvangen' en dat ik toch telkens boven de gebruikslimiet van smili 10 zou gaan ....

Ergens is er iets mis !

Lieve

0475349173

• 0 reacties
  • 5 juni 2012
Beste Annelies,

Ik heb uw factuur nagekeken en u heeft door de omschakeling een extra kost opgelopen van €1.33 incl btw. Ik heb hiervoor een credit nota opegemaakt en deze zal u ontvangen met de eerst volgende factuur.

Indien u niet akkoord bent met een facturatie is het steeds best om even telefonisch contact op te nemen. Dit zijn vaak delicaten onderwerpen om via een forum of via een website te contesteren.

Met vriendelijke groeten

Eva

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 juni 2012
Beste Eva,

Alvast bedankt voor deze gedeeltelijk oplossing. Ik ben akkoord met deze facturatie. Wat ik mij wel afvraag is hoe het probleem met mijn belminuten zal opgelost worden. Ik heb voor mijn huidige verbruik 0 overdraagbare minuten gekregen ipv de 15 van vorige maand.

mvg,
Annelies

Reageer