Ik had een abonnement Generation MTV en betaalde elke maand 20€ (60 belmin) en x mb toegang tot internet, maar aangezien ik niet zoveel meer moet bellen en het internet niet gebruik via gsm, heb ik gisteren mijn tariefplan gewijzigd; naar Generation MTV 10 = 15 belminuten.
Ik kreeg dan het volgende in mijn mailbox:
"Uw tariefplan zal gewijzigd worden van Generation MTV(10000 Gratis ATAN SMS, 60 nationale minuten) naar Generation MTV 10
Vast maandelijks bedrag: €10,00 (incl. btw) Elke wijziging aan uw tariefplan of tariefoptie zal vanaf morgen worden doorgevoerd en op uw huidige factuur verschijnen. Activering van Generation MTV tariefplan is gratis. "
Dus "vanaf morgen" (= vandaag).
Ik had nog enkele belminuten over op mijn vorige abonnement, en aangezien ik wel verwachtte dat ik deze niet meekreeg, heb ik gisteren nog 16 minuten gebeld. Vanmorgen blijkt dat ik mijn 15 belminuten (die ik dus pas normaal vanmorgen ging krijgen) gisteren gewoon heb opgebruikt..
Ik ben benieuwd of dit opgelost wordt.. Ben al sinds 2000 klant bij Pay&Go/Proximus en had gisteren wel interessantere abonnementen gevonden ergens anders, maar wou toch trouw blijven..
(klantnr: 6898094)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.