Beantwoord
Nieuwe smartphone sedert maandag laatstleden nog niet geactiveerd ?
Beste , vorige zaterdag samen met mijn echtgenote nieuwe smartphone's gekocht in Ieper die van mijn vrouw werkte direct , ik maandag afgehaald en werkt nog steeds niet , ik was bij Orange klant wat betreft mijn gsm anders al jaren klant bij Proximus met tv en internet , zitten nu alles samen in mijn pak maar mijn nieuwe smartphone op mijn nr werkt nog steeds niet , kunnen jullie die zo snel mogelijk activeren dat ik er gebruik kan van maken, ik bel nog steeds met oude gsm en bij Orange , dat is niet de bedoeling denk ik , straks 2 facturen ? Mijn mobiel nr is 0497743382 en mijn klantnr is 608909741 op naam van Marvin Soenen
Beste antwoord door KoenN
Beste,
Ik zie dat uw nummer nog niet volledig is overgedragen.
Ik heb alvast een dossier (41570655) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Bekijk origineelIk zie dat uw nummer nog niet volledig is overgedragen.
Ik heb alvast een dossier (41570655) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.