Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe smartphone sedert maandag laatstleden nog niet geactiveerd ?

  • 19 februari 2017
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Beste , vorige zaterdag samen met mijn echtgenote nieuwe smartphone's gekocht in Ieper die van mijn vrouw werkte direct , ik maandag afgehaald en werkt nog steeds niet , ik was bij Orange klant wat betreft mijn gsm anders al jaren klant bij Proximus met tv en internet , zitten nu alles samen in mijn pak maar mijn nieuwe smartphone op mijn nr werkt nog steeds niet , kunnen jullie die zo snel mogelijk activeren dat ik er gebruik kan van maken, ik bel nog steeds met oude gsm en bij Orange , dat is niet de bedoeling denk ik , straks 2 facturen ? Mijn mobiel nr is 0497743382 en mijn klantnr is 608909741 op naam van Marvin Soenen

Beste antwoord door KoenN

Beste,

Ik zie dat uw nummer nog niet volledig is overgedragen.

Ik heb alvast een dossier (41570655) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 331 reacties
  • 19 februari 2017
Werkt uw gsm nog op orange ?

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2017
Beste,

Ik zie dat uw nummer nog niet volledig is overgedragen.

Ik heb alvast een dossier (41570655) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 februari 2017
Beste ,

Alvast bedankt om dit zo vlug mogelijk in orde te laten komen , je kan ook de mail naar mijn echtgenote sturen chantal.meersdom@live.be , en ja momenteel kan ik nog bellen via Orange maar zou natuurlijk zo snel mogelijk mijn nieuwe smartphone uitproberen !

Mvrgr.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 331 reacties
  • 20 februari 2017
Soms lukt een overdracht niet onmiddellijk dat kan meerdere oorzaken hebben.
Foutje in de naam, klantnummer, telefoonnummer, simkaartnummer...
Foutjes die zowel Proximus, de klant als Orange kunnen maken.
Daarom : algemene tip: altijd met kopie van factuur de aanvraag indienen zodat Proximus de orange factuur kan gebruiken als referentie.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 februari 2017
Beste,

Daarom ben ik juist bij een Proximus winkel langs geweest om alles feilloos te laten verlopen , wijzelf hebben niets moeten doen !

Mvrgr.

Marvin

Reageer