Skip to main content

Factuur details

  • 24 januari 2017
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Kan al enkele weken mijn details van mijn factuur niet meer bekijken
Weet enkel wat ik moet betalen .... wat is er mis

2 reacties

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 25 januari 2017
Beste, is bij mij juist hetzelfde (zie lilyboe) ,heb er tot op heden op het forum nog geen reactie opgekregen , heb al verschillende emails gestuurd naar proximus , maar ze geven geen gehoor .
Al de rest op My Proximus kan je aanklikken en heb je direkt respons enkel "mijn fakturen" nihil.
Heeft misschien een reden waar we op het ogenblik geen weet van hebben.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 25 januari 2017
lilyboe,

kan je in een privébericht je klantennummer doorgeven ?

bij mijn eigen account lukt het op dit moment wel. We kunnen de collega's van MyProximus vragen je account na te kijken.

Groetjes

tina

Reageer