Skip to main content

Garantie gsm

  • 24 september 2012
  • 0 reacties
  • 514 Bekeken





Beste,



Ik heb hetzelfde als Gino tegen gekomen.

Enkele weken geleden heb ik mijn samsung galaxy ace binnen gebracht in de phone house in het shopping center van kuurne, omdat mijn gsm niet langer dan een uur meer mee ging.

Ik gaf mijn gsm en zei hem dat mijn gsm niet meer lang meeging. Hij keek naar de batterij en zei me dat het aan de batterij lag.

Ik reageerde meteen erop dat het waarschijnlijk geen garantie meer zou zijn.

Maar hij vertelde me dat hij nog geen twee jaar oud was en dus wel nog onder garantie zou vallen. Ze hebben hem opgestuurd. Een week of 2 later kreeg ik telefoon dat ze hem niet meer onder garantie konden herstellen. Ik moest ofwel:

- 40 euro betalen om hem terug te krijgen, omdat ze naar mijn gsm gekeken hadden. Dus hem onhersteld terug krijgen maar wel 40 euro betalen

- hem niet terug krijgen zodat ze hem zouden recycleren



Maar dat is mij vooral niet meegedeeld, als ik dat had geweten had ik hem nooit opgestuurd!

Ik moest dan ten laatste de dag erna laten weten wat ik ging doen. Ik heb dan laten weten dat ze hem mochten opsturen.

Het is nu al van 31aug dat ik nog iets van hen gehoord heb.

Dit zij dingen die volgens mij niet kunnen!

Als het nodig is neem ik verdere stappen.



Niels Demeulemeester

0 reacties

Geen reactie

Reageer