Beste
In april werd ik gecontacteerd door Proximus.
Hier zei de persoon dat ik "teveel" betaal voor mijn factuur. Ik had op dat moment MTV-generation 25.
Hij stelde mij om naar MTV 15 te gaan, dit omdat het voor mij beter zou uitkomen.
Een dikke maand later kocht ik mij een smartphone. Hierdoor begon ik op het 3G netwerk te surfen en leek het mij verstandig om een ander tariefplan te kiezen. Nu had ik mezelf terug naar MTV-generation 25 gezet.
Nu (juni) heb ik beslist om naar een andere provider te stappen omdat mijn kosten zodanig hoog zijn dat ik een betere "deal" heb gevonden.
Naar mijn weten moet je een boete betalen wegens contractbreuk, maar op mijn factuur (18mei) staat het volgende:
U kan uw abonnement in elk geval ook kostenloos opzeggen via een aangetekende brief.
U dient deze uiterlijk te versturen op de laatste dag van de maand volgend op de eerste
factuur waarop deze wijziging van toepassing is.
Ik ben mét mijn factuur naar 2 Proximus/Belgacom winkels gestapt met de vraag of dit mogelijk is. Bij de één kreeg ik te horen dat dit NIET klopt terwijl de andere mij duidelijk maakte dat het wel degelijk GRATIS is.
Niet wetend wat de waarheid is heb ik met een persoon van Belgacom zelf gebeld. Zij kon mij verzekeren dat dit echter gratis is.
Nu heb ik vandaag (12juni) een aangetekende zending opgestuurd naar jullie.
Mijn vraag is nu of dit wel degelijk gaat werken én kostenloos is. Ik zou niet graag voor verassingen komen te staan!
Hartelijke groet
Vincent
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.