Na onze terugkeer uit vakantie vorige week kregen wij altijd onderbrekingen op de internetverbinding.
De helpdesk schakelde door naar een technieker die doodleuk zij dat wij te ver van de centrale zaten en de 4,6Mbps snelheid veel te hoog was, reden waarom wij telkens onderbrekingen hadden. De snelheid moest volgens hem naar maximum 2,2Mbps om te kunnen functioneren wat hij ook uitgevoerd heeft en inderdaad dat lukt nu om zonder onderbrekingen te surfen.
Mijn vraag waarom wij meer dan een jaar aan 4,6Mbps hebben kunnen werken en nu ineens niet meer bleef onbeantwoord of iets in de aard van meer gebruikers op de lijn en de afstand naar de centrale (5km), die is bij mijn weten niet verplaatst en wij wonen nog altijd op hetzelfde adres. Voor de oplossing stelde detechnieker voor naar vdsl of de concurentie over te schakelen.
Wij hebben een Internet Comfort pack en een Thompson Speedtouch 330.
Iemand een zelfde ervaring gehad en een oplossing gevonden of eventueel ideetje om de toestand terug zoals vroeger te krijgen?
Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
