iets meer dan een week geleden liet ik weten dat ik mijn foto's van de cloud niet kan bekijken op mijn tv omdat er onder apps 0 items staat. Ik dacht dat dit iets heel simpel was wat binnen een of een paar dagen kon opgelost worden. Het blijft echter oorverdovend stil vanuit het proximus cloud team.
Telefonisch zijn die al niet te bereiken en het is dus enkel hopen en ... wachten op een antwoord/reactie. Heeft iemand anders ook ervaring met deze 'service' van proximus ?
Beantwoord
Service cloud team
Beste antwoord door sabineb
Hi Dijo
Ik lees hier je post en zie dat dit gaat om het feit dat je Cloud niet meer kan bekijken via je tv.
Dit is normaal
Eind november verleden jaar zijn we overgegaan naar een andere software ontwikkelaar voor de Cloud toepassing. Deze leverancier biedt geen Cloud software over Prx decoders aan. Je krijgt dus geen optie meer hiervoor op de decoder. Een navraag hieromtrent of dit een feature is die nog komt werd negatief beantwoord.
Mvg sabine technical support cloud services
Ik lees hier je post en zie dat dit gaat om het feit dat je Cloud niet meer kan bekijken via je tv.
Dit is normaal
Eind november verleden jaar zijn we overgegaan naar een andere software ontwikkelaar voor de Cloud toepassing. Deze leverancier biedt geen Cloud software over Prx decoders aan. Je krijgt dus geen optie meer hiervoor op de decoder. Een navraag hieromtrent of dit een feature is die nog komt werd negatief beantwoord.
Mvg sabine technical support cloud services
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
