Beantwoord
Bellen op zee
Ik heb een smart+15 abonnement bij proximus. Wij vertrekken op cruise naar de Middellandse Zee. Wat wordt mij aangerekend als ik vandaar bel met dit abonnement. Gr. Jean
Beste antwoord door Marleen
Ik zou eens op de Proximus site gaan kijken naar een Daily Travel Passport. Daarin krijgt u voor een zacht prijsje per dag een aantal belminuten, sms enz. Je kan dat onmiddellijk activeren, zonder bijkomende kosten.
Kijk voor je vertrekt zeker eens op de Proximus site bij Mobile: Mobile Opties, daar vind je alle informatie over bellen en surfen vanuit het buitenland: zo voorkom je zeker onaangename verassingen en hoge rekeningen.
PS: TT geeft hierboven een link voor bedrijven, voor pariculieren gelden iets andere prijzen
.
PPS: Voor bellen vanop zee gelden toch andere regels: zie voor bellen en internetten op een cruise: shorebee.com/nl/internet-en-telefoon-tijdens-een-cruise. Als het bellen gebeurt via een satellietverbinding kan dat heel duur uitvallen.
Staat op de site van je cruisereis/schip niks over telefoneren?
MVG
Bekijk origineelKijk voor je vertrekt zeker eens op de Proximus site bij Mobile: Mobile Opties, daar vind je alle informatie over bellen en surfen vanuit het buitenland: zo voorkom je zeker onaangename verassingen en hoge rekeningen.
PS: TT geeft hierboven een link voor bedrijven, voor pariculieren gelden iets andere prijzen
.
PPS: Voor bellen vanop zee gelden toch andere regels: zie voor bellen en internetten op een cruise: shorebee.com/nl/internet-en-telefoon-tijdens-een-cruise. Als het bellen gebeurt via een satellietverbinding kan dat heel duur uitvallen.
Staat op de site van je cruisereis/schip niks over telefoneren?
MVG
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.