Skip to main content

Samsung galaxy S5 - instellen uitgaande email

• February 26, 2015
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn skynet mailbox geinstalleerd op de standaard email app van men S5.

Inkomende mail werkt, uitgaande mail niet. Ik heb de aangeraden instellingen gevolgd , namelijk :

Uitgaande mailserver Adres: relay.proximus.be

Beveiliging: STARTTLS (or TLS)

Poort: 587

Inloggen verplicht aangevinkt

gebruikersnaam + wachtwoord ingevuld

Indien ik deze instellilng probeer te bewaren, worden uitgaande serverinstellingen gecontroleerd en krijg ik steeds de melding 'verificatie mislukt'.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

• February 26, 2015
Beste,

Hebt u de automatische accountinstellingen geprobeerd? Dit kan eventueel deze manuele instellingen omzeilen. Dit wordt op de meeste recente smartphones toegestaan om het instellen van uw mailbox veel gebruiksvriendelijker te maken.

Als dit niet lukt op uw toestel raden wij u aan de instructies nogmaals te volgen op www.proximus.be/toestelhulp om de manuele instellingen te proberen.
Met vriendelijke groeten,
JG.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 26, 2015
Hallo,

de automatische accountinstelling had ik eerst geprobeerd. Dit heeft hetzelfde resultaat : inkomende mail werkt, uitgaande niet.

Ik heb http://www.proximus.be/toestelhulp" rel="nofollow gebruikt en mijn toestel (S5) gekozen , de exacte instellingen opgegeven die worden aangeraden (zoals in men eerste post aangegeven), maar helaas krijg ik steeds de fout 'verificatie mislukt'

• February 27, 2015
Beste Tom,
Kan u uw uitgaande mailserver, smtp : relay.skynet.be wijzigen en opnieuw proberen aub?
Als het geen oplossing biedt, gelieve ons uw gsm-nummer en e-mailadres u probeert in te stellen via privé bericht te bezorgen zodat wij het voor u verder kunnen nakijken.
Mvg ES