Skip to main content

"Bedankt, uw programma zal dadelijk starten"

  • 22 januari 2014
  • 2 reacties
  • 565 Bekeken


Ik krijg regelmatig deze boodschap bij het starten van een netwerk-opname (30 dagen) of het starten van een gehuurde film. De decoder loopt dan meestal ook vast en dan moet ik hem een koude start geven. Ik denk dat het zich is beginnen voordoen na de installatie van een bbox 3. Enig idee hoe dit kan verholpen worden?

2 reacties

  • 0 reacties
  • 23 januari 2014
Beste Bart,
Een reset van de BBox 3 kan hier vaak helpen. Hiervoor hou je het reset-knopje achteraan de modem ingedrukt tot de lichtjes uitvallen. Als alles terug is opgestart herstart je ook de decoder door hem een 10tal seconden zonder stroom te zetten.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Elsa
  • 27742 reacties
  • 23 januari 2014


Een reset van de BBox 3 kan hier vaak helpen. Hiervoor hou je het reset-knopje achteraan de modem ingedrukt tot de lichtjes uitvallen



Eva , Is dat dan geen Factory Reset ipv een reset van de BBOX3 door hem even spanningsloos te zetten