Skip to main content

Swap tussen twee zenders

• July 24, 2012
  • 2 reacties
  • 340 Bekeken

De ideeenbus is al een tijdje gesloten, maar hopelijk kunnen we hier wel terrecht met ideeen.

Bij telenet is het met de knop <swap> op hun afstands bediening mogelijk om snel te wisselen tussen twee kanalen. Telkens als op <swap> gedrukt wordt ga je naar het vorige kanaal: VTM <swap> één <swap> VTM <swap> één, enz...

Als er reclame startte bij VTM ging ik met een druk op <1> naar één. om de zoveel tijd drukte ik dan op <swap> om terug te keren naar VTM, om te kijken of de reclame al gedaan was, indien niet druk ik terug op <swap> om snel terug bij één te komen. Momenteel moet hievoor steeds het zendernummer ingedrukt worden, waardoor je een tijdje moet wachten voor ie daadwerkelijk zapt.

Is dergelijke functionaliteit bij belgacom ook beschikbaar, of zou die in nieuwere versies kunnen toegevoegd worden? Eventueel met de <back> knop.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • July 24, 2012
Het is inderdaad een heel interesant hebeding die back toets.Die kan je voor van alles gebruiken zoals je al zei om tussen twee zenders te switchen, maar ook om tussen een zender en bv.voetbal uitslagan en er zijn nog vele andere mogelijkheden die je hier mee kan doen.Het is gewoon wisselen tussen wat je ziet en wat je er voor gezien hebt.Maar dat kan bij telenet veel zijn bij belgacom misschien iets minder dat weet ik nu niet.

Elsa
  • July 24, 2012
die optie bij bgc heb ik in ieder geval nog niet gevonden en ik denk niet dat het ook mogelijk is en ik hen er ook nog nooit van gehoord !

groetjes,

Elsa