Skip to main content

Belgacom e-services raadplegen, doorverwijzing naar Proximus warning?

  • July 19, 2012
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

Wanneer ik na het inloggen op Belgacom e-services naar Mijn E-services ga word ik doorverwezen naar een Proximus warning pagina?

Ik kan aan geen enkel onderdeel van de Belgacom e-services meer aan of ik word naar deze pagina doorverwezen. Zo kan ik bv. mijn verbruik, mijn producten, mijn abonnementen, mijn facturen en dergelijke niet meer raadplegen.



Dit werkt niet meer sinds ik van pay&go naar mobile vikings.


Betreft dit een technische fout?
Hoe kan ik terug mijn Belgacom e-services raadplegen zonder iedere keer naar bovenstaande pagina doorverwezen te worden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • July 19, 2012











⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank


en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login,
e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.





⚫ enkel voor e-service related issues

eens bellen naar
0800 22 301 ()
of ook nog via e-mail:
corporate.e-services@belgacom.be





  • July 19, 2012
Beste Benjamin,

Kunt u mij via een privébericht de volgende gegevens bezorgen : klantnr., naam, e-services login, e-mailadres, gsm nr.

Dan zal ik uw probleem doorsturen naar de bevoegde dienst zodat ze het nodige kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

Eva