Joepie ... ik ben nieuwe klant van Proximus ... hoopte ik ...
4 gsm nummers, 2 MTV generations en 2 automatische herlaadbeurten voor de kinderen.
Hadden ze voor alle nrs een appart rekening nr aangemaakt, dus 4 fakturen en 4x e-service account.
Beetje gek is dat ...dus klantendienst 1ste maal gebeld.
Was geen probleem, alles zou binnen 2 dagen samengevoegd zijn op 1 account en dus ook 1 faktuur.
2 dagen later, gedeeltelijk opgelost : Staan maar 3 gsmnrs op, 1 abo MTV generation ontbreekt nog.
Dus maar even terug gebeld met de klantendienst ... en dan begon de ELLENDE.
Telefoon 1 : "U moet maar eens goed kijken op de website hoe U dat nummer moet toevoegen ..... "
WABLIEF ????? ... U kan mij dat niet even mededelen ??? Niet dus ...
Een uurtje GOED gekeken ... is niet mogelijk (wist ik al wel)
Werd mij ook nog medegedeeld dat zij niet in u e-services kunnen volgen of er al dan niet een probleem is.
Goed ....uurtje later terug gebeld :
Telefoon 2 : Extra e service account aangemaakt voor "missend" gsm nr. (moet dringend aantal opties wijzigen)
toegang tot eservices gelukt, echter ... staat een volledig verkeerde abo formule en opties bewerken is niet mogelijk.
Uiteraard onder deze vorm ga ik nog wel 2 fakturen krijgen.
Op het feit van de verkeerde gegevens wisten ze al helemaal geen antwoord meer ...
"U moet gewoon blijven proberen ... het komt wel goed na een tijdje" was het LETTERLIJKE antwoord
Daaruit begrijp ik "Ik weet het niet - laat me met rust" of ligt het aan mij ????
ik EXPLODEERDE bijna ... sluiten ze het gesprek af met het ingestudeerde regeletje "Was alles duidelijk voor U ?"
Gelukkig stond deze persoon niet in levevende lijve voor mij ... het had LAWAAI gemaakt ....
Wij komen van Telenet ... daar was het soms erg met de klantendienst ... maar Belgacom doet het net nog iets "beter" (lees groffer en on-professioneler)
Ik ga hiermee verder ....
"Grappige" E services en klantendienst - WOEDEND
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.