Skip to main content
Vraag

sociaal tarief

  • 26 september 2021
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Ik kom in aanmerking voor het sociaal tarief, maar de voorbije 2 maanden heb ik de "volle pot" moeten betalen. Kan dit recht gezet worden? 

 

Met vriendelijke groeten.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 27 september 2021

TIP: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 27 september 2021

@Mtlambert46 Volgens het BIPT heb je recht op het sociaal tarief vanaf 01/09/2021. Ik heb deze nu geactiveerd in ons systeem waardoor deze vanaf oktober automatisch zal worden toegepast. Voor het abonnement van september heb ik een correctie gemaakt van € 8,40 dat binnen enkele uren reeds zichtbaar zal zijn in MyProximus. Groetjes, Antonella