Skip to main content
Vraag

Verhuis


Ik ben onlangs verhuisd en normaal ging proximus gisteren komen om mij aan te sluiten. Ik heb echter niemand gezien of gehoord. Ik vind dit nogal onbeleefd als ik express thuis blijf om hierop te wachten. Kan ik nog iemand verwachten of maak ik een nieuwe afspraak? R4WEBSHOP004905383.

8 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 10 juli 2019
Hallo Stefanie,

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.
Kan je op je profiel je klantnummer of telefoonnummer aanvullen aub? Dan kijken we na of er een afspraak voorzien is.

Groeten Geert

  • Auteur
  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 10 juli 2019
Ok. Heb ik gedaan.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 10 juli 2019
Wanneer ik de gegevens nakijk stel ik vast dat er inderdaad een werkorder voorzien was voor gisteren 09/07. Het order is echter niet toegewezen aan een technicus, momenteel staat het ook nog in verwerking bij de dispatch.
Ik heb de verantwoordelijke van die dienst onmiddelijk op de hoogte gebracht, zodra we feedback krijgen brengen we je op de hoogte.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Geert

  • Auteur
  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 10 juli 2019
Ok dank u wel. Zou dit lang duren denkt u?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 10 juli 2019
Ik hoop vandaag nog een afspraak te kunnen maken voor hopelijk deze week nog.

Geert

  • Auteur
  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 10 juli 2019
Ok dank u wel

  • Auteur
  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 11 juli 2019
Ik heb zelf alles geïnstalleerd nu. Kan ik morgen langsgaan in een proximus center om alles te activeren?

Mvg

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 12 juli 2019
Dag Stefanie,
De afspraak voor de aansluiting en activatie staat gepland op maandag 15/07/2019 tussen 16u30 en 20u.
Groetjes,
Antonella