Wegens onze verhuis en overgang naar Telenet, wilden we onze abonnementen bij Belgacom opzegen vanaf 11/04/2012. Meer dan een maand op voorhand hebben we onze diensten opgezegd en hiervan hebben we ook een schriftelijke bevestiging van Belgacom ontvangen. We ontvingen ervoor echter nog een factuur voor de maanden maart en april die we ter goeder trouw volledig betaald hebben (waar ik nu al spijt van heb)Nu hebben we dus voor de periode 11/04/2012 tot en met 30/04/2012 betaald terwijl we geen klant meer waren in deze periode. Ik heb hiervoor inmiddels al vier keer de klantendienst van Belgacom gecontacteerd zonder enig resultaat... De laatste keer heb ik gevraagd om met de klachtendienst te kunnen spreken, maar dit was blijkbaar niet mogelijk. Ze gingen het wel registreren als klacht wat volgens mij niet gebeurd is, want ik wacht nog steeds op mijn geld... Om klanten binnen te halen zullen ze wel het onderste uit de kan halen, maar klanten die vertrokken zijn geven waar ze recht op hebben, is blijkbaar teveel gevraagd... Iemand nog een idee wat ik kan doen om het geld waar ik recht op heb terug te krijgen
Bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.