Beste,
ik ben sedert 14 december klant (Tuttimus) geworden en ik kan nog steeds mijn verbruik niet controleren via de app of website. Zeer vervelend.
Mijn gsm abo vroeger werkte perfect.
Kan mij iemand raad geven.
Alles wat hier op het forum al is gepasseerd zoals app opnieuw installeren enz... haalt niks uit.
Mvg,
Laurent
Beantwoord
Verbruik MyProximus app en website
Beste antwoord door AkiW
Hallo,
dossier nr 32661510 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten,
Aw
Bekijk origineeldossier nr 32661510 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten,
Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.