Skip to main content
Beantwoord

geen service


ik krijg geen connectie met proximus, ik heb al 3 keer mijn iphone afgezet maar de melding "geen service" verschijnt telkens.

Beste antwoord door Caroline Van Laethem

blijkbaar ligt het niet aan Proximus maar zou mijn nummer door mijn bedrijf afgesloten zijn, ik heb nu intern een ticket gelogd.

bedankt voor je hulp
Caroline
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

13 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 6 januari 2016
blijkbaar ben je niet alleen:

Kan je via een privébericht even je klantnummer doorgeven? Hiermee kan ik voor je nagaan of er ergens een probleem gaande is langs onze kant.
Met vriendelijke groeten,
Lesley
NB: Pivé bericht sturen naar Het Proximus Team

User : xxxxxxx - Caroline Van Laethem
Sim : xxxxxx

Edit Wim: gegevens gewist

Elsa
  • 27742 reacties
  • 6 januari 2016
Best je privé gegevens in je bovenstaande post wissen om misbruiken te vermijden,
dit verstuur je altijd best via privé bericht, door in mijn vorige post op het in het blauw onderlijnd "Het Proximus Team" te klikken

Elsa schreef:
Best je privé gegevens in je bovenstaande post wissen om misbruiken te vermijden,
dit verstuur je altijd best via privé bericht, door in mijn vorige post op het in het blauw onderlijnd "Het Proximus Team" te klikken

dit is ondertussen nog niet in orde, ik heb nu al van gisteren morgen "geen service", kan dit dringend opgelost worden aub

Elsa
  • 27742 reacties
  • 7 januari 2016
Heb je een privé bericht gestuurd naar Het Proximus Team met je gegevens
je kan best een link naar je post meesturen :
https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-tips-tricks-14/geen-service-33455?postid=536431

Elsa schreef:
Heb je een privé bericht gestuurd naar Het Proximus Team met je gegevens
je kan best een link naar je post meesturen :
https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-tips-tricks-14/geen-service-33455?postid=536431

ik heb vanmorgen om 8h47 een privé bericht gestuurd maar nog geen reactie gekregen, is ondertussen wel dringend, ik zit al zonder connectie van dinsdagavond !

Elsa
  • 27742 reacties
  • 7 januari 2016
Als ze niet reageren en je hebt de mogelijkheid om te bellen zou ik eens met de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 7 januari 2016
Is er geen Proximus shop in de nabijheid, waar je naartoe kan, Caroline?

Marleen schreef:
Is er geen Proximus shop in de nabijheid, waar je naartoe kan, Caroline?

blijkbaar ligt het niet aan Proximus maar zou mijn nummer door mijn bedrijf afgesloten zijn, ik heb nu intern een ticket gelogd.

bedankt voor je hulp
Caroline

Elsa
  • 27742 reacties
  • 7 januari 2016
Graag gedaan
Groetjes,
Elsa