Skip to main content

extra mailbox activatie

  • May 24, 2012
  • 2 reacties
  • 418 Bekeken

Beste,

Op onze enige mailbox van ons Internet Overal Start abonnement hebben we een aantal aliassen gemaakt. Om echter een mailing toe te krijgen die niet gemengd mag worden met deze aliassen, heb ik gisteren een extra mailbox besteld (45 € per jaar).

Bij "Mijn Opties" onder e-services staan nu 2 mailboxen, de eerste met al de aliassen en een nieuw maXXX@skynet.be adres.

Echter, dit adres kan ik niet bereiken. Bij "mijn berichten" zou ik de nieuwe box moeten kunnen aanklikken, maar in het venstertje kan ik enkel de oude mailbox zien. Ook bij het aanmaken van een nieuwe identiteit in outlook express komen de testberichtjes niet toe.

Hoe lang duurt het vooraleer de nieuwe mailbox bruikbaar wordt?

mvg

Chris
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • May 25, 2012
Best Chris,

Kunt u mij via een privé-bericht uw klantgegevens (klantnummer, contactnummer, e-mailadres en login voor e-Services) even doorsturen aub?

Dan laat ik het graag nakijken door de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 26, 2012
Beste Eva,

Gisteren had ik al telefonisch hulp gevraagd.

Ik had voordien al uitgepuzzeld dat ik onder 'Mijn Berichten' de optie 'Een externe mailbox toevoegen' moest gebruiken.

Daar mijn gewone paswoord niet werkte heb ik, met de activatiecode op mijn laatste factuur bij de hand, een nieuwe aangevraagd.

Nu werkt alles piccobello.

Toch bedankt voor uw reactie.

mvg

Chris