Skip to main content

Acer liquid jade z werkt niet

• June 10, 2015
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Tascha
Forum|alt.badge.img+1
Ik hem mijn dochter haar pay en go omgezet naar een automatic reload voor twee jaar.Ik kon dan een Acer Liquid Jade z kopen voor 29,99euro.Het geluid werkte niet vanaf mijn dochter hem wou gebruiken.Dus ging de dag nadat de koerier hem gebracht had er mee naar de Belgacom winkel.Dat mag dus niet.Proximus is toch proximus zeker?Of je dat nu on line bestelt of in de winkel koopt.Nee,nu moet ik hem opsturen via Kiala naar de hersteldienst waar ik eerst zelf mee moet bellen om af te spreken kreeg ik te horen.Nu heb ik al regelmatig gelezen dat die herstelling lang duren.Terwijl loopt het abonnement wel,maar kan mijn dochter er dus geen gebruik van maken wegens de kapotte smartphone die ze van Proximus ontvangen had.Vind dit schandalig gewoon.Goede service is dit totaal niet.Is het zoveelste incident en het is genoeg geweest voor mij.Ben al jaren klant,voor alles en iedereen hier in huis.Maar dit is echt wel de druppel.Had gevraagd olm een andere te krijgen dan,dezelfde maar werkend.nee,hij moet gerepareerd worden.Bij deze is het voor mij echt,DAG PROXIMUS!!!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • June 10, 2015
Misschien toch eens een PB sturen naar de medewerkers van Proximus om te zien of ze iets voor u nog kunnen doen

privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)

je kan eventueel de link naar deze post meesturen : http://forum.proximus.be/posts/d1a78e2da8

Tascha
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • June 11, 2015
Denk je dat helpt?Heb al gemaild met de helpdesk en daar zeggen ze gewoon ik moet bellen naar die reparatiedienst en daar verder mee moet afspreken.Proximus levert een kapot iets en de klant moet lopen om het gemaakt te krijgen!Nog nooit geweten zoiets.

• June 11, 2015
Beste Tascha,
Bedankt voor uw bericht alvast.
Ik begrijp dat u het niet aangenaam vindt dat uw toestel niet optimaal werkt zoals het hoort. Helaas wordt er geen bijkomende controles door ons uitgevoerd. De toestellen zijn voorzien van fabrieksgarantie door de fabrikanten van 2 jaar.
Wanneer u een aankoop doet vanop afstand, dient u een andere herstelling proces te volgen als aankoop via een verkooppunt.
Uw toestel zal uiteraard door het repair center grondig nagekeken worden en hersteld worden.
Wij danken u alvast voor uw begrip en medewerking.
Mvg ES