Ik hem mijn dochter haar pay en go omgezet naar een automatic reload voor twee jaar.Ik kon dan een Acer Liquid Jade z kopen voor 29,99euro.Het geluid werkte niet vanaf mijn dochter hem wou gebruiken.Dus ging de dag nadat de koerier hem gebracht had er mee naar de Belgacom winkel.Dat mag dus niet.Proximus is toch proximus zeker?Of je dat nu on line bestelt of in de winkel koopt.Nee,nu moet ik hem opsturen via Kiala naar de hersteldienst waar ik eerst zelf mee moet bellen om af te spreken kreeg ik te horen.Nu heb ik al regelmatig gelezen dat die herstelling lang duren.Terwijl loopt het abonnement wel,maar kan mijn dochter er dus geen gebruik van maken wegens de kapotte smartphone die ze van Proximus ontvangen had.Vind dit schandalig gewoon.Goede service is dit totaal niet.Is het zoveelste incident en het is genoeg geweest voor mij.Ben al jaren klant,voor alles en iedereen hier in huis.Maar dit is echt wel de druppel.Had gevraagd olm een andere te krijgen dan,dezelfde maar werkend.nee,hij moet gerepareerd worden.Bij deze is het voor mij echt,DAG PROXIMUS!!!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.