Skip to main content

Uitschakeling automatische herlaadbeurten overstap naar Telenet King

  • 21 januari 2014
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken


Beste,


Vorige week tot 2 maal toe een webformulier op de supportpagina ingevuld met de vraag om automatische herlaadbeurten stop te zetten. Een medewerker heeft mij proberen te bereiken op mijn gsm toestel helaas zonder succes. Ikzelf heb ook 2 pogingen ondernomen om telefonisch contact te leggen maar na 30 minuten wachten heb ik het opgegeven. Gisteren, maandag dus, webformulier van Telenet ingevuld om over te schakelen met nummerbehoud.


Deze morgen hebben jullie toch een herlaadbeurt uitgevoerd ter waarde van 15 Euro en enkele uren later mijn SIM kaart gedeactiveerd.

Knap van jullie !!! Indien julie de 15 Euro belwaarde op de PROXIMUS Pay&Go kaart van mijn vrouw plaatsen ben ik bereid de factuur te betalen. De factuur gewoon vernietigen is natuurlijk ook een optie vermits ik geen cent heb opgebruikt van die 15 Euro.


Ik kijk met belangstelling uit naar jullie antwoord en mijn vrouw die nu nog klant is ook.


mvg


Tony



2 reacties

  • 0 reacties
  • 22 januari 2014
Beste, de 15 euro die we nog hebben herladen, blijft op uw kaart staan als prepaid beltegoed. De annulatie van de automatische herlaadbeurt die u aangevraagd heeft, wordt behandeld binnen de 15 dagen, dus het kan zijn dat de herlading en de annulering elkaar kruisen. Onze excuses hiervoor. Mvg, Eva.

  • 0 reacties
  • 23 januari 2014
Beste,
De herlading van €15 zal nog plaats vinden op het betreffende oproepnummer. Er is geen mogelijkheid om belkrediet over te zetten van één oproepnummer naar een andere pay&go nummer.
Wanneer u online een webformulier in vult dient u rekening te houden met een verwerkingsperiode van 15 werkende dagen.
Als de herlading plaats vind in deze 15 werkende dagen zal u een factuur ontvangen.
Is het mogelijk om mij uw klantgegevens te bezorgen, dan kan ik dit voor u volledig na kijken.U mag me deze gegevens bezorgen via een privé bericht.
Mvg Eva

Reageer