Uitschakeling automatische herlaadbeurten overstap naar Telenet King
Beste,
Vorige week tot 2 maal toe een webformulier op de supportpagina ingevuld met de vraag om automatische herlaadbeurten stop te zetten. Een medewerker heeft mij proberen te bereiken op mijn gsm toestel helaas zonder succes. Ikzelf heb ook 2 pogingen ondernomen om telefonisch contact te leggen maar na 30 minuten wachten heb ik het opgegeven. Gisteren, maandag dus, webformulier van Telenet ingevuld om over te schakelen met nummerbehoud.
Deze morgen hebben jullie toch een herlaadbeurt uitgevoerd ter waarde van 15 Euro en enkele uren later mijn SIM kaart gedeactiveerd.
Knap van jullie !!! Indien julie de 15 Euro belwaarde op de PROXIMUS Pay&Go kaart van mijn vrouw plaatsen ben ik bereid de factuur te betalen. De factuur gewoon vernietigen is natuurlijk ook een optie vermits ik geen cent heb opgebruikt van die 15 Euro.
Ik kijk met belangstelling uit naar jullie antwoord en mijn vrouw die nu nog klant is ook.
mvg
Tony
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.