Mijn hogervermeld contract voor GSM-nr. "0476/435591", loopt af op 28/04/2011.
Hoe kan ik voorkomen dat dit "automatisch" VERLENGD wordt ?
Ik heb al contact opgenomen met de "klantendienst" , waar men mij zegt dit "aangetekend per brief" te doen en daarmee is dan alles gezegd, geen verdere uitleg, geen doorverwijzing, geen e-mail adres, enz... .
Dan maar naar de "chat", die me doorverwijst naar de klantendienst, gesprek over !!!
IS DIT EEN "SERVICE" VAN EEN BEDRIJF WAAR HEEL DE FAMILIE AL 60 JAAR "KLANT" IS ?
Graag had ik van U een oplossing bekomen en/of een E-Mail adres van "BELGACOM BELGIE".
Ik vind dat het opzeggen van een contract OP EEN ANDERE MANIER MOET KUNNEN DAN ENKEL "SCHRIFTELIJK", ZEKER IN DEZE TIJD !
In afwachting van uw antwoord, dank ik U bij voorbaat,
J-P Van Gijsel.
PS : Gelieve bij antwoord ZEKER dit E-Mail adres te gebruiken (al weken geen ontvangst meer op "thuis" E-Mail) :
jeanpaul.vangijsel@minfin.fed.be
PPS : Ook veel moeilijkheden met "decoder" van Belgacom, reeds vanaf het begin.
LATER DAAROVER MEER.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.