Skip to main content
Beantwoord

Afgesloten

  • 13 maart 2018
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Goeiemiddag,

ik was mijn voorlaatste factuur vergeten te betalen en kan daardoor niet meer uitbellen/smsen.
De factuur is ondertussen reeds betaald (staat ook zo geregistreerd in mijn account op jullie site) maar ik kan nog steeds niets.
Kan wel nog oproepen ontvangen maar zelf uitbellen niet.
Hoe lang kan dit duren?

Alvast bedankt.
Cindy

Beste antwoord door JanDe

Dag Cindy, alles is ondertussen binnengekomen, dus ik neem aan dat alles weer zijn gewone gangetje gaat. Groeten. Jan
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 213 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2018
Dag Cindy, alles is ondertussen binnengekomen, dus ik neem aan dat alles weer zijn gewone gangetje gaat. Groeten. Jan