Skip to main content
Beantwoord

Gsm afgesloten

  • 20 februari 2018
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Vandaag is mijn gsm afgesloten omdat er een factuur niet betaald was .
heb hier geen herinnering van ontvangen.
inmiddels heb ik dat bedrag en van de volgende rekening vandaag betaald en betaalbewijs via het contact email gestuurd.
maar ik wil graag weten hoelang het duurt voor dat mijn gsm het weer doet aangezien ik die nodig heb .
er is altijd op tijd betaald geworden dus hoop dat u zo snel als het gaat mijn gsm weer aansluit.
en zou ik een antwoord kunnen krijgen hoelang het kan duren? heb gebeld maar kom niet verder dan hoofdmenu en dan word verbinding verbroken.

Mvg

Beste antwoord door ingrid75

Inmiddels opgelost. Dank u
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 20 februari 2018
Inmiddels opgelost. Dank u